miercuri, 14 septembrie 2016

Despre gradinita.

Fata noastra a primit de la Dumnezeu o familie mare si frumoasa.
Mai are doi strabunici, 4 bunici si matusi, unchi, matusele si unchiuleti....fara numar...
E foarte iubita si alintata de toata lumea.
In prima zi de gradinita am plecat cu printesa impreuna cu tati, mamaita  Cristina si tataita Marius. Mamaie a fost libera de la serviciu si tataie....pensionar....
Mamaita "Speanta" si tataie "Mica" au fost la serviciu.
"-Maia, ce-ti aduce tie tataie de la serviciu?"
"-Banii!!!!":)))
Radem, glumim, dar asa e...n-au putut sa vina in prima zi dar fac tot posibilul si chiar le iese minunat, sa aiba grija de nevoile nepoatei. Si prin "sa aiba grija" ma refer la sa-i asigure tot ce nu putem noi. De la haine de cea mai buna calitate pana la bani de "buzunar" pentru Maia....nu mai vorbim ca si pentru mami si tati:))
Asa ca Maia nu s-a suparat ca nu au putut sa vina...
Am ajuns la gradi si a fost minunat...s-a dus direct la jucarii si la copii.
Fericirea a durat cam o ora cand, dupa ce au inceput toti copiii sa planga, a inceput si ea...
Am plecat acasa, cu promisiunea sa revenim a doua zi.
Si am revenit. S-a dus din nou direct la jucarii, usa s-a inchis, parintii au plecat.
Mami si-a luat inima in dinti si a lasat-o toata ziua. A plans, nu a dormit deloc si a racit.
Am mers a treia zi pana la gradinita si copilul s-a agatat de usa de la intrare in plansete....
Asa ca suntem in "medical" si din a treia zi de gradinita.....stam acasa:))
Un inceput bun, zic...:))
Incercam iar dupa ce ne facem bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu