miercuri, 28 septembrie 2016

Nu ne intalnim degeaba in viata...

S-au facut multe studii si articole depre faptul ca nu cunoastem oameni fara rost in viata.
Sunt oameni pe care ii asteptam si carora le datoram o parte, mai mare sau mai mica, din ceea ce suntem noi astazi.
Si totusi, ce oameni ne influenteaza viata, in afara de familia in care ne-am nascut si de copii?
PENTRU MINE, oamenii importanti din viata si pe care i-am cunoscut se impart in:
- sotul meu
- nasii nostri
- prietena de suflet
- prietenii buni
- cunostinte
Pe sotul meu l-am ales parca dintr-o mare de oameni. Poate daca ar fi stiut ce-l asteapta....sunt sigura ca ar lua-o de la capat si tot cu mine! Chiar daca se chinuie si el nu cred ca ar alege sa-si schimbe consoarta. Ne potrivim si ne iubim.Cred ca avem noroc unul cu celalalt. Ma sustine si il sustin, atat cat pot. In plus, am facut un lucru minunat impreuna: Maia! Te iubesc!!!!!
Nasii nostri. Cu ei povestea e frumoasa: nasul e un barbat foarte decent si rezervat in tot ceea ce spune. Indemanatic in foarte multe si priceput, atent, calm si destept. Nasa este o femeie frumoasa, eleganta si de-o finete rara. O mama devotata si foarte desteapta!
Eu si nasa ne-am cunoscut intamplator, dupa ce mai bine de 10 ani treceam una pe langa cealalta prin fata blocului. La inceput ma uitam lung la ea pentru ca imi dadeam seama ca nu vrea sa divulge nimic din problemele personale si ea se uita lung la mine pentru ca am avut tupeul "fantastic" sa ii spun ca "noi doua avem de discutat":)). Si iata ca i-am ales sa ne fie parinti spirituali. Sunt foarte fericita ca am facut alegerea asta! Am toata increderea ca in cazul in care imi cade o caramida in cap sau mor la 85 de ani, nasa ii va fi mama fiicei noastre si nasul tata.
Prietena de suflet este acea persoana care, chiar daca ne auzim la telefon o data la 2 luni, ma pune la curent si o updatez instantaneu cu tot ce s-a intamplat, de parca nu ne-am vazut de ieri. Fiecare, in sufletul lui, are un prieten special. Prietena mea e la Bucuresti. Ne vedem rar si face eforturi sa vina sa ma vada. Stie ca de fiecare data cand vine ma face fericita si d-aia vine! Este minunat sa stii ca ai o prietena pe care o iubesti neconditionat. Este una dintre putinele persoane careia imi e teama sa ii dau vesti proaste. Stiu ca sufera in solidar cu mine si ca o afecteaza ca si pe mine sau poate mai mult...
Prietenii buni sunt oamenii care ma linistesc, oameni cu care ma vad mai des si care ma fac sa ma simt bine. Sunt oameni care sar in ajutor si care ma sustin. Sunt oameni calzi, care ma relaxeaza si imi bucura sufletul prezenta lor. Nu sunt multi, dar sunt: prieteni din copilarie, prieteni care m-au vazut crescand, prieteni dobanditi pe parcurs. Mi-am ales prietenii in functie de interesele intelectuale. Ce om e ala de la care nu ai ce invata? Unul e psiholog, altul e artist, unul e inginer, altul e destept nativ, etc....asa mi-am ales prietenii si am prieteni buni, si in tara si in strainatate. Le multumesc pentru prietenia lor. Stiti voi:*:*:*:*
Cunostintele....Eh, aici discutia e mai dificila. In categoria cunostinte includ oamenii cu care "m-am ciocnit"  si cu care am avut diverse discutii, de la care am obtinut informatii si pe care le-am inmagazinat, oameni pe care la randul meu i-am ajutat cu ce-am putut si pe care nu-i solicit din diverse motive, sa-mi umple serile si asa putine, in care ies la relaxare. Sunt oameni cu care am interactionat 10 minute sau care sunt prezenti constant in peisaj, dar nu-mi sunt prieteni. Sunt acea categorie de oameni carora, cand le spun ce boala am, se gandesc, fie si pentru o clipa, ca am sa mor.
P-astia nu vreau sa-i vad ca sunt toxici....si-am mai discutat despre asta in alta postare.
Nu ne intalnim degeaba. De la fiecare "tragem foloase". Nu materiale cat spirituale. Cerem unii de la ceilati informatii, de care ne folosim atunci sau mai tarziu in rezolvarea unor probleme personale. Ni se fac favoruri si la randul nostru facem favoruri. Ne sustinem psihic unii pe ceilalti in momente grele si ne incurajam. Ascultam pareri si  le analizam si le aplicam!
Nu am cunoscut pe nimeni degeaba si toti cei pe care v-am cunoscut sunteti parte din ceea ce sunt eu astazi....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu