duminică, 18 septembrie 2016

Ziua mea si "La multi ani!"

Pentru multi dintre noi "La multi ani!" este doar un cliseu. Fie ca il primim verbal sau in scris, prin sms sau pe retelele de socializare, expresia pare ca si-a pierdut substanta...
Oare in realitate este asa?
Pentru mine nu! Din pacate am aflat ca banalul "La multi ani!" are mai mult sens decat am crezut vreodata. E minunat sa-ti ureze cineva sa traiesti cat mai mult! E ca si cum ti-ar da un motiv in plus sa ajungi la cei 85 de ani pe care ti i-ai  propus!
Eu una asa simt. Cred cu tarie ca fiecare dintre cei care zilele astea imi ureaza "La multi ani" isi doresc sa fiu bine si sa traiesc mult.
Din motivul asta sambata seara am invitat cativa oameni dragi sufletului meu sa petrecem impreuna  in avans implinirea celor 31 de ani ai mei.
Au venit doar oameni frumosi, care ma linistesc si ma motiveaza, oameni care ma incurajeaza si care imi sunt alaturi trup si suflet in lupta pe care o duc. In fapt, despre asta e vorba: sa nu tii langa tine oameni toxici. Eu sunt toxica pentru ei, pentru ca sunt schimbata. Dar ei ma accepta si ma iubesc asa.
Mi-au facut surprize minunate.
In primul rand am primit ghivece cu flori si nu "flori rupte". Florile in ghiveci traiesc mult. Si eu voi trai foarte mult. Mesajul florilor a fost clar. Am primit violete de Parma, flori folosite in antichitate pentru tratarea afectiunilor capului. Asta inseamna ca cei de la care am primit acest ghiveci imi doresc sa fiu bine "cu capul".
Am primit tort. Poate ati vazut poza pe facebook. A fost minunat! Poate cel mai frumos tort din viata mea.
Am primit ce-mi doream. Am primit obiecte cu durata lunga de viata, pe care le pot folosi muuulti ani de acum inainte. Nici nu ma asteptam. Nasa are o memorie de elefant. Nu stiu nici cand si nici cum i-am spus ce-mi doresc de ziua mea. Si impreuna cu alti prieteni, mi-au facut dorinta cadou!

Ii multumesc lui Dumnezeu, lui Ahura Mmazda sau cum vreti voi, ca mi-a dat prieteni minunati, carora le pasa de mine. Au facut sacrificii sa-mi fie alaturi si sa ma bucure si pentru asta le multumesc din suflet.

P.S. Multumiri speciale sotului meu care ma iubeste neconditionat pentru efortul, sustinerea, dragostea si daruirea pe care le face si mi le ofera in fiecare clipa, cu care m-a "crescut" in ultimii 6 ani si cu care voi imbatrani.
P.S. 2. Stiti voi....promit sa nu mai plang, dar va multumesc din inima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu