miercuri, 29 octombrie 2014

Eritemul de scutec -rezolvarea mea

Dupa ce a stat la incubator 10 zile, cu tratament cu meronem, schimbata fiind  de  maxim 5 ori pe zi, fiica mea s-a ales cu in eritem fesier sever
Ce era de  facut?
Sigur ca am inceput cu sudocrem, bepanthen, dezinfectat cu albastru de  metil, spalat dupa fiecare scaun...Rezultat zero!
Odata ajunse acasa, am cautat pe internet alte solutii si am gasit:
-spalaturi cu ceai de  pelin in apa de  baie si la fiecare schimbare de  scutec
-cutaden sau reviken crema dupa fiecare spalare
- etc...multe alte solutii si idei.
Eritemul fesier nu doar ca nu se retragea, dar mi se parea ca se agraveaza. Am atins o data cu unghia pielea micutei in locul afectat si a sarit sange...terifiant!
Am mers pana la urma la dermatologie la IOMC si doamna doctor a prescris NIDOFLOR pentru eritem, 7 zile de  2 ori pe zi, asigurandu-ne ca nu se absoarbe  prin piele.
Am schimbat la recomandarea doamnei doctor si samponul si crema de  corp a micutei cu crema dfara parfum de la bioderma atoderm si spumantul de  baie de  la aceeasi firma,pe care le-am folosit pana la 6 luni, cand le-am inlocuit cu cele de  la sanosan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu