duminică, 26 octombrie 2014

Prima zi a prematurului meu

Am nascut la ora 13:15 o fetita de  1,750 kg. Am nascut normal deoarece se punea problema ca nu va trai si la o viitoare nastere medicii ar first fost nevoiti sa imi facade din noun cezariana. Durerile nasterii nu se pot descrie dar se uita o data ce ii auzi plansetul bebelusului tau.
Si Maia Ioana a plans. Minunea noastra in saptamana luminata, se nastea.
Au dus-o in terapie intensiva deoarece nu respira normal si trebuia tinuta la incubator.
Cand mi-au dat voie sa merg la salon, adica dupa 2 ore, am fugit sa-mi vad printesa. Era cat in pui de  pisica intr-un incubator imens. Avea tot felul se senzori si chestii lipite pe corpusorlul ei de  doar 40 cm si 1,750 kg.
Mi s-a spus sa avem rabdare si credinta va va fi bine.
Primele 72 se ore stunt critice pentru orice prematur si de  ele depinde starea ulterioara a copilului.
In prima noapte a facut 2 apnei si eu m-am trezit sufocata de  aceleasi 2 ori.
Sigur ca stiau ei ce spun...am aflat ulterior ca starea ei de  sanatate s-a agravat atat se tare in prima noapte in cat nu i se mai dadeau sanse la viata...
Si azi am in bebe de  6luni si jumatate si 7,6 kg....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu